Școlile pot folosi aplicația online Teleskop pentru a prelua feedback-ul acordat de elevi profesorilor, la finalul acestui semestru

0
Sursa foto: unsplash.com

Aplicația Teleskop va fi pusă la dispoziția școlilor pentru a prelua, la finalul acestui semestru, feedback-ul elevilor cu formularul Ministerului Educației. ”Aplicația de feedback Teleskop vine în sprijinul școlilor la final de an pentru preluarea feedback-ului elevilor. Punem la dispoziție sistemul de generare de formulare cu link-uri/coduri unice”, anunță fondatorii aplicației, într-un comunicat de presă.  

”În aceste săptămâni școlile preiau feedback-ul elevilor cu formularul semestrial din Metodologia Ministerului Educației. Ne dorim să venim în sprijinul celor care aleg să facă procesul online și care vor să economisească timp și resurse”, se arată în comunicat.

Aplicația Teleskop s-a lansat în 2019 cu intenția de a susține școlile/profesorii în preluarea mai eficientă a feedback-ului elevilor. ”Propunem un mecanism simplu de distribuire a formularelor către elevi, confidențialitatea conturilor și o experiență plăcută de utilizare.

Credem că soluțiile digitale care asigură preluarea rapidă și în siguranță a feedback-ului pot să contribuie ca acest proces să fie mai ușor de integrat și mai relevant. Pentru că principala caracteristică a feedback-ului este aceea de a transmite un mesaj propriului profesor, aplicația Teleskop nu are opțiunea ca un profesor să aplice formulare pentru alt profesor. /Scopul colectării feedbackului este creșterea calității procesului educațional și a rezultatelor acestuia, precum și îmbunătățirea relațiilor dintre părțile implicate în acest proces/(extras din metodologie)”, mai precizează sursa citată.

Cum poate fi folosită aplicația în școală

”Școala își poate activa un cont instituțional / de școală, de unde se pot descărca pdf-uri și unde este activat formularul oficial, putând genera de aici formulare cu numele și clasa fiecărui profesor.

Link-urile pot fi transmise acestuia în timp real, chiar în timpul orelor acestora, rata de răspuns fiind astfel mai bună. Elevii primesc așadar link-ul de la profesorul propriu, micșorându-se astfel riscul de confuzii/suprapunere de răspunsuri.

Rezultatele sunt preluate și ajung aproape instantaneu la instituție și apoi la profesor (prin redirecționarea pdf-urilor), urmând ca fiecare școală să administreze rezultatele după procedura internă pe care o decide. Nu in ultimul rând, fiecare formular are un cod unic de 11 cifre care este vizibil pe tot parcursul procesului si care rămâne setat alături de celelalte date de identificare.”

Pașii de urmat sunt exemplificați AICI.

Citește și: Elevii de gimnaziu și liceu acordă feedback profesorilor la sfârșitul fiecărui semestru, după încheierea situației școlare – metodologie

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.