Tinerii în Arenă, la a doua ediție: Un proiect în care tinerii își prezintă ideile de business și sunt ajutați să le pună în practică, încă din liceu sau facultate

0
Foto: vsfa.ro

Șapte dintre cei 15 tineri selectați anul acesta în proiectul ”Tinerii în Arenă” își vor prezenta ideile de afaceri, la sfârșitul lunii aprilie, în fața unor antreprenori de top pentru a primi sprijinul acestora. Proiectul, aflat la doua ediție, se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani, interesați de antreprenoriat, ajutându-i să creeze planuri de business și să le pună în practică încă din perioada de liceu și facultate. 

Pe  27 aprilie de la ora 18:00, timp de 2 ore, în cadrul unui eveniment LIVE, transmis online, tinerii vor avea ocazia să învețe din experiențele antreprenorilor de succes din România și să își prezinte ideile de business pentru a primi sprijin de la aceștia, anunță organizatorii într-un comunicat de presă.

”Tinerii în Arenă este proiectul care ajută antreprenorii la început de drum să ajungă la investitori cu multă experiență în a recunoaște și ghida idei de afaceri inovatoare cu mare potențial, pentru a le transforma în realitate. În urma acestor întâlniri care implică atât sesiuni de mentorat, cât și alte forme de sprijin a ideilor câștigătoare, se pot naște chiar unicornii ecosistemului de business din România”, precizează sursa citată.

În cadrul primei ediții, desfășurate în toamna anului trecut, proiectul a adus laolaltă peste 1.800 de tineri care au aflat despre provocările antreprenoriatului și ce trebuie să facă pentru a reuși să atragă atenția și ajutorul investitorilor.

”Tinerii în Arenă popularizează și ajută tinerii din România interesați de antreprenoriat să creeze planuri de business și să le pună în practică încă din perioada de liceu și facultate. Contextul creat îi pune în contact cu oameni-cheie din mediul antreprenorial românesc, iar aceste conexiuni sunt menite să ghideze și sprijine proiectele tinerilor cu motivație și idei coerente care s-ar putea converti, cu sprijinul și cadrul corect de dezvoltare, în următorii unicorni ai României”, se mai arată în comunicat.

Ce se întâmplă la Tinerii în Arenă?

Conform studiului Insights PulseZ, doi din trei tineri la nivel național au apetit pentru antreprenoriat, iar organizatorii și-au propus ca prin Tinerii în Arenă să creeze un cadru în care să coaguleze energia și dorința antreprenorială a Generației Z.

”În cadrul acestui eveniment este celebrat spiritul antreprenorial și sunt puși în evidență tineri ce pot reprezenta repere pentru alți tineri din generația lor care au avut curajul și încrederea că pot da viață planurilor și pasiunilor lor, prin realizarea unor planuri de afaceri relevante. În cadrul ediției trecute, 6 antreprenori de succes precum Dragoș Petrescu, Dragoș Anastasiu, Cristian Onețiu, Daniela Marișcu, Cristina Bâtlan și Radu Constantin au fost prezenți la eveniment și le-au împărtășit tinerilor motivația și sfaturile necesare implementării ideilor lor de afaceri. În plus, aceștia au reușit să le transmită participanților anumite valori pentru a reuși o transformare atât la nivel național, cât și la nivel personal, prin antreprenoriat. Ca rezultat al interacțiunii cu ei, mai mulți tineri și-au pornit propriile afaceri sau proiecte antreprenoriale.

În ediția aceasta, 7 dintre cei mai mari antreprenori și investitori români vor fi prezenți la eveniment. Primul care a fost anunțat de către organizatori este Dragoș Petrescu. Totul se va întâmpla live, timp de două ore în care tinerii vor fi inspirați de idei creative și povești pline de motivație”, menționează organizatorii.

Despre tinerii care își vor prezenta ideea de business

În ediția de anul acesta, 15 tineri din toată țara au fost selectați pentru a trece printr-un program de mentorat de o lună și jumătate, urmând ca la final, 7 dintre aceștia să aibă șansa să își prezinte ideea de afacere în fața antreprenorilor pentru a primi sprijinul acestora.

“Avem tineri în program foarte motivați și suntem aici să îi susținem pentru a-și transforma energia și ideile lor în realitate. Acesta este planul concret pentru cei 15 tineri cu care lucrăm, dar misiunea noastră este mai amplă decât atât. Vrem să punem în evidență latura nevăzută a antreprenorialului și să arătăm realitatea antreprenorială care, dincolo de succes înseamnă multă muncă, riscuri, perseverență, eșec, sacrificii și timp investit. Facem asta prin a aduce în prim-plan niște antreprenori de succes care pot fi modele pentru generația Z și care se implică, prin mentorat, în businessurile tinerilor din România”, a declarat Alin Claudiu Apostu, gazda și organizatorul Tinerii în Arenă.

Cei care doresc se pot înscrie gratuit la eveniment aici, iar mai multe informații pot fi obținute de pe pagina evenimentului. ”Tinerii în Arenă” este un concept marca Vreau să fiu Antreprenor și Insights, un proiect Romanian Business Leaders.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.