Concursul pentru directori. Ministrul Educației: Propunerile vizează în principal calendarul și ponderea punctajelor celor două probe

0

Propunerile primite pe parcursul perioadei de dezbatere publică a proiectului metodologiei de concurs pentru ocuparea posturilor de director în unităţile de învăţământ vizează „în principal” calendarul concursului, ponderea punctajelor probelor, dar şi posibilitatea de înscriere la concurs pentru mai multe poziţii şi de contestare a ambelor probe, a informat, luni, ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu.

„În urma centralizării tuturor propunerilor primite pe parcursul perioadei de dezbatere publică a proiectului metodologiei de concurs pentru ocuparea posturilor de director in unităţile de învăţământ, urmează să integrăm aspectele convenite într-o variantă îmbunătăţită a proiectului în cauză. Propunerile vizează în principal calendarul concursului, ponderea punctajelor celor două probe, posibilitatea de înscriere la concurs pentru mai multe poziţii şi posibilitatea de contestare a ambelor probe”, a precizat ministrul Educaţiei, citat de Agerpres.

Potrivit acestuia, varianta rezultată va fi supusă avizării comisiei de dialog social în data de 16 iunie.

Sorin Cîmpeanu a anunțat, zilele trecute, că Ministerul Educaţiei va propune Comitetului pentru Dialog Social demararea concursurilor pentru ocuparea funcţiilor de directori în şcoli după 13 septembrie şi nu începând din 27 iulie, cum prevede metodologia aflată în dezbatere publică.

„O a doua problemă pusă în discuţie a fost aceea a ponderii între examenul scris şi proba de interviu. În proiectul de metodologie, avem o pondere de 40% examen scris, 60% probă de interviu pentru constituirea notei finale. Luăm în considerare şi vom discuta în Ministrul Educaţiei şi varianta în care ponderile vor fi 50% examen scris, 50% proba de interviu”, a mai spus ministrul Educației.

Citește și: Concursul pentru directorii de școli, organizat după 13 septembrie și nu din 27 iulie. Propunerea, discutată luni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.