Subiecte Evaluarea Națională 2019, clasa a VI-a. Testele primite de elevi la Limbă și comunicare

0
Foto: alba24.ro

EVALUAREA NAȚIONALĂ 2019, CLASA A VI-A. Elevii claselor a VI-a au susținut, miercuri, prima probă a Evaluării Naționale: Limbă și comunicare. Ministerul Educației a publicat pe subiecte.edu.ro testele primite de elevi. Joi, va avea loc proba de Matematică și științele naturii.

TESTE EVALUAREA NAȚIONALĂ 2019 CLASA A VI-A, LIMBĂ ȘI COMUNICARE:

LIMBĂ ȘI COMUNICARE – LIMBA ENGLEZĂ

LIMBĂ ȘI COMUNICARE – LIMBA FRANCEZĂ

LIMBĂ ȘI COMUNICARE – LIMBA GERMANĂ

LIMBĂ ȘI COMUNICARE – LIMBA ITALIANĂ

LIMBĂ ȘI COMUNICARE – LIMBA SPANIOLĂ

      • TEST 1, textul A

      • TEST 2, textul A

Alte TESTE puteți descărca de pe subiecte.edu.ro


Elevii claselor a VI-a susțin evaluarea competențelor fundamentale acumulate în ciclul inferior al gimnaziului (V-VI) în zilele de 22 mai (Limbă și comunicare) și 23 mai (Matematică și științele naturii), precizează Ministerul Educației.

Calendarul de evaluare a elevilor la finalul clasei a VI-a 

      • 22 mai 2019: Limbă și comunicare
      • 23 mai 2019: Matematică și Științele naturii

Joi, elevii vor susține astfel a doua probă a Evaluării Naționale – Matematică și științele naturii.

Modele de teste EVALUAREA NAȚIONALĂ CLASA A VI-A, MATEMATICĂ ȘI ȘTIINȚELE NATURII

Teste Evaluarea Națională clasa a VI-a, primite de elevi în 2018

Teste Evaluarea Națională clasa a VI-a, primite de elevi în 2017

Alte TESTE găsiți pe subiecte.edu.ro


  • Pentru fiecare test, elevii au la dispoziție 60 de minute.
  • Testele la proba de Limbă şi comunicare sunt evaluate de echipe formate din două cadre didactice, unul cu specialitatea limba şi literatura română şi celălalt cu specialitatea limba modernă.
  • Testele la Matematică şi Ştiinţe ale naturii sunt evaluate de echipe formate din trei cadre didactice, unul cu specialitatea matematică, al doilea cu specialitatea fizică, al treilea cu specialitatea biologie.
  • Rezultatele individuale obținute la aceste evaluări nu se afișează/nu se comunică public și nu se înregistrează în catalogul clasei. Potrivit Metodologiei, rezultatele individuale sunt supuse unui proces de analiză de către cadrul didactic şi de către colectivul de catedră din fiecare unitate şcolară. În urma acestei analize, cadrul didactic decide, acolo unde este cazul, elaborarea planului individualizat de învăţare al elevului, instrument fundamental de remediere/dezvoltare/orientare care cuprinde informaţii diagnostice şi prognostice în vederea orientării şi optimizării învăţării. Decizia privind elaborarea planului individualizat de învăţare al elevului se ia coroborând rezultatele la EN cu datele şi observaţiile înregistrate de-a lungul parcursului educaţional al elevului.

Citește și:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.